Titkársági asszisztens
Mi lenne a Te feladatod?
Az Igazgató és az Igazgatóság munkájának teljes körű támogatása Titkársági és adminisztratív feladatok ellátása: Általános irodai, adminisztratív feladatok elvégzése Vezetői programok szervezése, időpontok egyeztetése Megbeszélések szervezése, előkészítése, támogatása Naptárkezelés, tárgyalók foglalása, időpontok szervezése Dokumentumkezelés és postázás Anyagok iktatása, határidők figyelése Telefonhívások kezelése Határidők nyomon követése Kapcsolattartás a társterületekkel, leánybankokkal Utazások indítása, szervezése Az iroda működéséhez szükséges anyagok/eszközök beszerzése Értekezletek, tárgyalások előkészítése: vendégek fogadása, kínálás catering bekészítés biztosítása egyeztetés az értekezletet szervezőkkel vagy a Titkársági kollégákkal készlet figyelése, bevásárlások intézése tárgyalások, értekezletek szervezése, naptárkezelés, tárgyaló foglalásMit várunk tőled?
Középfokú iskolai végzettséget 2-4 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalatot Társalgási szintű angol nyelvtudást MS Office programok felhasználói szintű ismeretét, Precíz, pontos munkavégzést, Dinamikus, nyitott személyiséget és rendszerlátó képességet, Jó kommunikációs, kapcsolatteremtő és szervezőkészséget.Mit biztosítunk számodra:
Stabil, piacvezető, nemzetközileg elismert vállalatcsoportot Fejlődő és innovatív vállalati hátteret Versenyképes fizetést és juttatási csomagot Munkavégzés helye: Budapest, XIII. kerület, Babér utca 9.